El CITM dóna la benvinguda al nou curs acadèmic

El plató del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ha estat el punt de trobada de nous alumnes, familiars, professors i personal d’administració del centre per donar el tret de sortida al nou curs acadèmic. Aquest any, a més a més dels nous alumnes del Grau en Videojocs i el Grau en Multimèdia, s’inicia un nou grau al CITM: el grau en Disseny, Animació i Art Digital, amb 45 alumnes de nou ingrés.

El director del CITM, David Sánchez, va obrir l’acte per donar la benvinguda als nous alumnes i els va animar a participar de forma activa en l’activitat del centre. Tot seguit, va intervenir Bea Martínez, cap d’estudis del CITM, per explicar més detalladament el pla d’estudis dels tres graus, així com els serveis a disposició dels alumnes per al seguiment de la seva activitat docent.

CygnusLa implicació dels alumnes també ha tingut el seu protagonisme en aquest acte, concretament, amb la col·laboració dels estudiants Carles Folch, Sara Garcia, Víctor Pérez, Sergi Viladesau, Andreu Pellisa, Ferran Bosch, Roger Ordóñez i Miki Gual, tots ells actualment estudiant el 3er curs del Grau en Multimèdia. Aquest grup d’ alumnes, anomenats Cygnus Void, van presentar el seu projecte de videojoc anomenat “Project Infinite”. Aquest joc, actualment en desenvolupament, està realitzat amb el motor Unreal Engine, i té com a protagonista un astronauta que es desperta enmig d’ un desert. Haurà d’esbrinar els misteris de la zona per desvetllar perquè hi ha estat enviat. L’astronauta té un poder especial que li permetrà endinsar-se en tombes i biblioteques d’una civilització perduda, viatjant per diversos planetes.

ZeldaLegendsPer una altra banda, Sergi Pérez, alumne de 3er Curs del Grau en Videojocs, va presentar un altre projecte de videojocs, en representació del tot el seu grup, format pels alumnes Iban Mas, Guillem Sunyer, Guillem Domínguez, Roger Tello i Sergi Pérez. Hi va presentar el seu “Zelda Legends” particular, un videojoc que utilitza els mateixos gràfics que el mític joc de Nintendo, però amb dinàmiques totalment diferents al seu original.

PresentacioCITMCom ja és habitual, l’acte es va tancar amb la presentació dels Bergants, la colla castellera universitària del Campus UPC Terrassa que compta amb alumnes del CITM . A més a més de participar activament en els castells, els alumnes del CITM també s’han encarregat de la realització dels vídeos, el disseny de les samarretes i els flyers, així com de la comunicació a les xarxes socials.

167 alumnes de nou ingrés han començat els seus estudis al CITM aquest mes de setembre, amb dades molt positives de matrícula. El Grau en Disseny, Animació i Art Digital comença a rodar amb 45 alumnes, mentre el Grau en Multimèdia tindrà 45 alumnes de primer. 77 persones es formaran amb disseny i desenvolupament de videojocs, distribuïts en 46 alumnes per al grau que s’imparteix a Terrassa i 31 estudiants per al grau en disseny i desenvolupament de videojocs que s’imparteix a Barcelona, amb docència 100% en anglès.