Ajuts universitaris ‘comUNIca’ per al foment de la creació i innovació audiovisual

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i les 12 universitats catalanes, entre les quals es troba la Universitat Politècnica de Catalunya,  convoquen els ajuts ‘comUNIca’ per al foment del talent jove en continguts audiovisuals. El termini de presentació de projectes s’ha ampliat al 23 de març de 2016.

ComunicaLa convocatòria s’adreça a estudiants de graus universitaris, oferts per les universitats del Sistema Universitari Català i vinculats a la comunicació audiovisual. També podran presentar propostes els/les graduats/des que hagin obtingut el títol durant el curs 2014-2015.

Amb aquesta convocatòria es pretén seleccionar els tres projectes més creatius, innovadors i de major qualitat tècnica, que permetin als responsables de continguts de la CCMA la realització i emissió dels projectes seleccionats a través dels canals de televisió, emissores de ràdio o mitjans digitals de la CCMA.

La sol·licitud s’ha de fer arribar en format paper al registre de l’AGAUR i també s’ha d’enviar al correu electrònic elvira.reche@gencat.cat en format PDF.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts universitaris ‘comUNIca’