Alumnes del CITM gaudiran de condicions especials al Museu del Disseny gràcies a un conveni signat amb 24 escoles d’art i disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha signat un conveni de col·laboració amb 24 centres que imparteixen formació en art i disseny, entre les quals es troba el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM). El conveni té com a objectiu promoure activitats i projectes educatius i de recerca en l’àmbit del disseny. Els alumnes del CITM podran beneficiar-se de les condicions especials que es recullen en aquest conveni de col·laboració.

Acord Museu del DissenyEl conveni reforça el compromís del Museu del Disseny com a servei públic i de referència en l’àmbit del disseny i ho farà posant a l’abast de tota la comunitat educativa l’accés a les col·leccions, exposicions i programa d’activitats. El Museu oferirà descomptes i visites gratuïtes a exposicions permanents i temporals, tant per alumnes com docents de les entitats signants. Un altre dels punts inclou un 50% de descompte en la quota anual d’accés als serveis del Centre de Documentació del Museu, l’espai de consulta i recerca especialitzat en arts decoratives i disseny gràfic, industrial, tèxtil, d’espais, de moda i serveis. També es posarà en marxa un servei de préstec interbibliotecari, l’intercanvi de publicacions i la cessió de continguts elaborats pel museu amb finalitats educatives.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb