Alumnes del CITM visiten el Centre de Realitat Virtual de Barcelona

Dins de l’ activitat docent del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, els alumnes de tercer i quart curs del Grau en Multimèdia van visitar i participar activament en les activitats que ofereixen algunes àrees temàtiques del Centre de Realitat Virtual de Barcelona.

Aquest centre està ubicat al nou Parc Tecnològic de Barcelona, concretament als espais d’ampliació de l’edifici U del Campus Sud de la UPC, i disposa dels equipaments més capdavanters en Realitat Virtual, incloent una habitació estereoscòpica immersiva tipus CAVE, una sala de presentacions amb pantalla estereoscòpica, diverses taules estereoscòpiques tipus Workbench i dos laboratoris destinats a l’explotació, recerca i desenvolupament.

Visita Alumnes Centre Realitat VirtualEls alumnes del Grau en Multimèdia, acompanyats pels professors David Sánchez i Toni Bover, van poder experimentar en primera persona algunes activitats dedicades a potenciar la recerca aplicada a les àrees de simulació, planificació, aprenentatge i prototipat en entorns virtuals.

El Centre de Realitat Virtual de Barcelona és una iniciativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per a la creació d’un centre d’excel·lència en tecnologies de Realitat Virtual.