S’obre la convocatòria d’ajuts universitaris per als estudiants de centres adscrits

Els estudiants dels centres adscrits, com és el cas del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), ja poden sol·licitar una beca de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya. El passat 6 de maig de 2016 es va publicar al DOGC número 7115, la resolució EMC/1137/2016 de 28 d’abril, per la qual s’aproven les bases reguladores i s’obre la convocatòria per a la concessió d’ajuts a estudiants universitaris de centres adscrits (ACA).

El termini de presentació de sol·licituds és del 7 de maig fins el 6 de juny de 2016.

Aquest any, igual que l’anterior, les sol·licituds s’han d’emplenar per via electrònica a través de Tràmits Gencat de la seu corporativa de la Generalitat de Catalunya, en aquesta direcció web.

Més informació:

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized and tagged by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb