El CITM realitza els vídeos promocionals per diferents centres de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), tutoritzats per professors del centre i amb el suport del servei de Comunicació de la UPC, estan realitzant els vídeos promocionals de diferents centres i escoles de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El primer dels vídeos realitzats és el de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

Podeu veure aquí el vídeo promocional de la Facultat d’ Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) i dels seus estudis de Grau en Òptica i Optometria, en què l’equip del CITM ha realitzat les tasques de rodatge, producció i edició.

CapturaVideoFOOT

En aquests moments, els alumnes del CITM estan en ple procés de producció del vídeo promocional de l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i ja han començat amb el pla de treball pel següent vídeo. Està previst que el proper sigui el de l’ Escola Tècnica Superior d’ Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB).

L’estil d’aquests vídeos pretén ser molt proper al públic al qual va dirigit, nois i noies de 1er i 2on de Batxillerat, que volen conèixer de primera mà les diferents sortides universitàries. Per aquest motiu, el missatge que volen transmetre aquests vídeos pretén ser tan didàctic com atractiu.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb