El CITM realitza els vídeos promocionals per diferents centres de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), tutoritzats per professors del centre i amb el suport del servei de Comunicació de la UPC, estan realitzant els vídeos promocionals de diferents centres i escoles de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El primer dels vídeos realitzats és el de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

Podeu veure aquí el vídeo promocional de la Facultat d’ Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) i dels seus estudis de Grau en Òptica i Optometria, en què l’equip del CITM ha realitzat les tasques de rodatge, producció i edició.

CapturaVideoFOOT

En aquests moments, els alumnes del CITM estan en ple procés de producció del vídeo promocional de l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i ja han començat amb el pla de treball pel següent vídeo. Està previst que el proper sigui el de l’ Escola Tècnica Superior d’ Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB).

L’estil d’aquests vídeos pretén ser molt proper al públic al qual va dirigit, nois i noies de 1er i 2on de Batxillerat, que volen conèixer de primera mà les diferents sortides universitàries. Per aquest motiu, el missatge que volen transmetre aquests vídeos pretén ser tan didàctic com atractiu.