NEC, un videojoc realitzat per alumnes del CITM, guanya el Independev Game Festival

El premi de l’Independev Game Festival consisteix amb 10.000€ i la possibilitat de que Kuik Games i Kerad Games, les empreses que impulsen aquesta convocatòria, ajudin els autors a desenvolupar i comercialitzar el videojoc. Nec és un joc del gènere puzzle per dispositius mòbils desenvolupat pels alumnes de 2n curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM Guillem Muñoz, Ausiàs Dalmau, Sergi Pérez, Alexis Cosano i Martí Pinós.

Nec_GameEls vots d’en Gerard Piqué, el conegut futbolista i creador de Kerad Games, varen ser determinants perquè Guillem Muñoz, Ausiàs Dalmau, Sergi Pérez, Alexis Cosano i Martí Pinós aconseguissin el primer premi del esdeveniment Independev Game Fest. Aquest certamen neix, segons els seus organitzadors, per potenciar la creativitat en el sector del mobile gaming. L’objectiu és projectar el treball de nous talents i donar visibilitat als seus projectes.

El treball dels alumnes del CITM es presenta amb el nom de NEC i és un videojoc per a plataformes mòbils que combina l’agilitat dels dits del jugador i els seus reflexes. El joc consisteix en introduir una pilota dins d’un portal, mentre es fa girar les figures que el jugador es va trobant. Cada nivell és diferent al anterior, amb nous elements que aniran apareixent a mesura que la dificultat vagi en augment.

NEC també va ser escollit com a finalista de la quarta edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards. Social Point. Els cinc estudiants, companys de la mateixa universitat, varen crear Nyacu, un estudi d’idees i projectes per poder crear jocs que aportin quelcom més al jugador que tan sols diversió i entreteniment. El seu primer llançament és NEC i, pels seus resultats, el projecte apunta alt amb un futur prometedor.

No et perdis la demo promocional del joc:

Demo_NEC

Felicitats, nois!