Ja pots fer la preinscripció universitària per estudiar al CITM!

Des d’aquest dilluns 6 de juny fins al proper dia 1 de juliol del 2016 podràs realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en cursar algun dels graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC ja poden realitzar aquest tràmit indispensable previ a  la matrícula a través del web de la Generalitat de Catalunya.

Per formalitzar els tràmits de preinscripció universitària, els interessats en el Grau en Multimèdia, el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs o el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (english edition) que s’imparteix a Barcelona amb continguts i docència 100% en anglès, hauran de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del web Accesnet de la Generalitat de Catalunya.

citm upc

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb