Benvinguts al CITMFest 2013!

Una mostra del talent i la creativitat que desprenen els joves creadors de multimèdia i fotografia del CITM és l’essència d’aquesta edició del CITMFest, que se celebrarà el divendres 14 de juny al Centre. En aquesta festa, hi estan convidats tota la comunitat d’alumnes del Centre, el professorat, així com empreses i altres organitzacions col·laborades que volen gaudir d’una jornada d’intercanvi d’experiències i projectes professionals, en un ambient distès i agradable.

Aquest serà el programa del CITMFest:

Divendres 14 de juny de 2013

16h -17h: Conferència “El món dels vídeojocs” a càrrec d’en Manel Sort, director de l’empresa de videojocs King.com.

16h – 17h: Workshop “Light Painting” a càrrec d’ en Lluís Bussé, fotògraf, doctor en Filosofia i llicenciat en Belles Arts.

17h – 17.40h: Coffee Break.

17.40h – 20h: CITM FEST. Exposició de Treballs. Selecció dels millors treballs dels alumnes del CITM del curs 2012-2013.

Entre les empreses que ja han confirmat la seva participació hi ha Sinblink, creada per d’un grup d’estudiants del CITM, que han convertit la seva empresa en una innovadora i puntera fàbrica d’idees i projectes. També comptarem amb l’assistència d’en David López, director de l’empresa EDL Creative Water i representant de l’Associació Internacional de TEA, per explicar-nos les possibilitats de feina en el sector dels parcs temàtics i de l’oci, un sector en creixement, sobretot al nostre país.

US ESPEREM A TOTS!