Carles Sora participa a “CTRL”, el primer programa televisiu sobre cultura en l’era del consum i la creació digitals

TV3 estrenarà el dilluns 6 de desembre “CTRL”, un nou espai televisiu centrat exclusivament en el vessant digital de la cultura. Carles Sora, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC, té un protagonisme especial en aquest espai, ja que és entrevistat en els capítols 2, 3 i 5 dels 7 episodis que tindrà en total el programa.

“CTRL” explora les possibilitats i oportunitats que ofereixen les tecnologies digitals, tant en la creació com en el consum de cultura. Un nou espai televisiu per descobrir una generació de creadores i creadors digitals que estan canviant la manera d’entendre les arts i les lletres amb el nou paradigma transversal de la tecnologia, que arriba per trencar les tradicionals barreres físiques, temporals i mentals. “CTRL” convida diferents personalitats del món de la música, el cinema, els videojocs, l’escena, la gastronomia i la comunicació a gaudir d’algunes d’aquestes experiències innovadores i comprovar com la digitalització ha redefinit la nostra cultura i ens ha canviat la forma d’entendre i gaudir el món.

Aquests són els 7 capítols del programa i les dades d’emissió al Canal 33:

• Trencar la barrera del so – 6 de desembre, 22:15 h
  • La pantalla infinita – 13 de desembre, 22:15 h
  • Esborrar la frontera –  20 de desembre, 22:15 h
  • Les noves belles arts –  27 de desembre, 22:15 h
  • Escena híbrida – 3 de gener, 22:15 h
  • Relat punt zero – 10 de gener, 22:15 h
  • Un nou renaixement – 17 de gener, 22:15 h

L’emissió en directe es realitzarà cada dilluns del pròxim mes i mig, però en línia amb els continguts,  l’aposta de la cadena és digital first, amb la qual cosa tots els capítols estaran disponibles des del 6 de desembre, a partir de les 22:15 h, a TV3 a la carta.

Més informació:

Espai “CTRL”

Teaser del programa “CTRL”