Coneix el CITM en la jornada de portes obertes del Campus UPC a Terrassa

En aquestes jornades de portes obertes, en què s’ofereix informació de primera mà sobre els 13 graus universitaris en les especialitats de la UPC que s’ofereixen a Terrassa, els alumnes interessats en el món de la captació i tractament de la imatge i/o la producció multimèdia, podran visitar les instal·lacions i laboratoris del CITM, així com informar-se dels estudis i les sortides laborals d’aquests estudis en multimèdia i fotografia.

La recepció conjunta de tots els estudiants que assisteixen a les Jornades de Portes Obertes del curs 2010-2011 tindrà lloc el dia 2 de febrer a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET. c/Colom 1. Terrassa). Hi haurà dos torns, un matinal a les 10:30h i l’altre de tarda a les 15:30h. Desprès de la recepció els estudiants es distribuiran segons les titulacions del seu interès.

La inscripció podrà realitzar-se al formulari electrònic que trobareu al web http://www.terrassa.upc.edu. També trucant per telèfon al 93 739 81 32, cada dia, de 9h a 13h., o bé enviant un correu electrònic a l’adreça info@ct.upc.edu, especificant els nombre d’estudiants que vulguin assistir i les seves titulacions d’interès.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb