Coneix el CITM en la jornada de portes obertes del Campus UPC a Terrassa

En aquestes jornades de portes obertes, en què s’ofereix informació de primera mà sobre els 13 graus universitaris en les especialitats de la UPC que s’ofereixen a Terrassa, els alumnes interessats en el món de la captació i tractament de la imatge i/o la producció multimèdia, podran visitar les instal·lacions i laboratoris del CITM, així com informar-se dels estudis i les sortides laborals d’aquests estudis en multimèdia i fotografia.

La recepció conjunta de tots els estudiants que assisteixen a les Jornades de Portes Obertes del curs 2010-2011 tindrà lloc el dia 2 de febrer a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET. c/Colom 1. Terrassa). Hi haurà dos torns, un matinal a les 10:30h i l’altre de tarda a les 15:30h. Desprès de la recepció els estudiants es distribuiran segons les titulacions del seu interès.

La inscripció podrà realitzar-se al formulari electrònic que trobareu al web http://www.terrassa.upc.edu. També trucant per telèfon al 93 739 81 32, cada dia, de 9h a 13h., o bé enviant un correu electrònic a l’adreça info@ct.upc.edu, especificant els nombre d’estudiants que vulguin assistir i les seves titulacions d’interès.