El fotògraf Pep Bonet ha visitat el CITM

En el marc de les matèries de “Fotografia i Reportatge Editorial i de Premsa” i “Bloc d’Especialització en Producció Fotogràfica Avançada”, els alumnes van tenir l’excel·lent oportunitat d’escoltar les lliçons de tot un mestre del fotoperiodisme, que amb un extensíssim treball arreu del món, s’ha guanyat la consideració d’un dels grans exponents de la fotografia contemporània socialment més compromesa.

Bonet va realitzar una exposició als alumnes en què va explicar-los els detalls dels projectes que ha realitzat fruit de la seva feina freelance, explicant-ne totes les característiques no només tècniques i d’enfocament conceptual de la fotografia, sinó de les estratègies per dur-los a terme: com aconseguir finançament, contactes sobre el terreny, així com, on acudir i amb quines estratègies comercials vendre un projecte fotogràfic d’aquestes característiques.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb