El CITM inicia el seu cicle de visites a instituts amb un taller al Centre d’Estudis Gresol

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) programa anualment visites presencials a instituts, escoles i centres d’estudis per informar sobre la seva oferta formativa de grau. La primera de les sessions d’aquest any ha estat la visita al Centre d’Estudis Gresol, una escola concertada situada entre Matadepera i Sabadell que destaca per la seva exigència i qualitat acadèmica.

La sessió va estar liderada per David Sánchez, professor d’Aplicacions Web de Darrera Generació al Grau en Multimèdia del CITM,  que va oferir un taller amb el títol “Trobem el camí amb Google Maps”. Aquest petit taller,  d’uns 20 minuts de durada, es va centrar en què alumnes aprenguessin a dibuixar una ruta a un punt de destí a partir de la ubicació de l’usuari.

Visita Centre GresolEl taller volia fer partícips als alumnes del Centre d’Estudis Gresol de les possibilitats que ens ofereix la geolocalització web i fer-los adonar de fins a quin punt les tecnologies multimèdia estan implementades cada vegada més a la nostra vida quotidiana.

Aquestes darreres novetats tecnològiques vertebren l’oferta formativa en multimèdia, animació, disseny i videojocs que ofereix el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC per al proper any acadèmic.