El CITM ofereix nous ajuts en la matrícula per a més de 100 futurs professionals de l’animació, els videojocs i les tecnologies digitals

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia presenta un paquet de mesures econòmiques extraordinàries a causa de la situació generada per la Covid-19 i que tenen com a objectiu facilitar l’accés a la matrícula dels seus graus oficials per al curs vinent 2020-2021. Entre aquestes mesures, presenta un programa d’ajuts complementari a les beques del Ministerio de Educación y Formación Profesional i oferirà dos ajuts d’import íntegre del primer curs per premiar l’excel·lència acadèmica.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia imparteix tres titulacions oficials de grau: el grau en Disseny, Animació i Art Digital, el grau en Multimèdia i el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, que s’ofereix en doble modalitat: en català, espanyol i anglès a Terrassa; i íntegrament en anglès a Barcelona. De fet, el CITM és l’únic centre docent de tot l’Estat que aglutina aquesta formació interdisciplinària en videojocs, art i multimèdia.

Entre les noves mesures, el CITM complementarà amb un ajut de 20 € addicional per crèdit matriculat a tots aquells beneficiaris dels ajuts del Ministerio de Educación y Formación Profesional, les anomenades beques MEC. De mitjana, es matriculen 60 crèdits per curs.  El curs 2018-2019, 107 estudiants del CITM es van beneficiar d’aquest ajut, mentre que el present any acadèmic 2019-2020 ho han fet 116 estudiants. La previsió, doncs, és que el curs vinent més de 100 estudiants siguin receptors d’aquest ajut. El resultat de la concessió que ofereix el Ministeri, amb filtres exhaustius tant acadèmics com econòmics, facilita el procés de gestió dels ajuts i preserva l’equitat en l’assignació. Amb aquesta mesura el CITM dedicarà més de 100.000 € en ajudes als estudiants del Centre. Es pot consultar més informació dels ajuts MEC al web CITM.

A més a més, el CITM també oferirà dos ajuts específics per premiar l’excel·lència acadèmica dels estudiants i que cobriran el 100% de l’import de la matrícula de primer curs en qualsevol dels tres graus oficials. Podran sol·licitar participar de la selecció d’aquestes beques tots els estudiants de nou ingrés matriculats per al curs 2020-2021. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 29 de juliol. Es pot consultar més informació i fer la sol·licitud dels ajuts a l’excel·lència acadèmica al web del CITM.

Finalment, també s’han establert noves condicions de flexibilització del pagament de la matrícula amb una nova fórmula de fraccionament. El pròxim curs acadèmic 2020-2021 el pagament es podrà realitzar en 3 venciments: un primer pagament inicial del 40%, un del 30% al desembre i un últim del 30% al març.