El CITM tanca el curs amb una mostra de treballs d’alumnes

El passat divendres, 6 de juny, l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC a Barcelona va acollir el CITM FEST, una exposició de treballs d’alumnes del Graduat en Multimèdia i del Graduat en Fotografia i Creació Digital, durant la qual els estudiants van explicar i mostrar als assistents les millors fotografies, vídeos, webs, animacions i videojocs que s’han desenvolupat durant el curs.

La idea va néixer fa dos anys arrel de l’excepcional acollida que reben les produccions del estudiants del CITM pel seu excel·lent nivell creatiu i tecnològic, referent a nivell internacional.

Amb el CITM FEST el centre ha tancat el curs lectiu. La preinscripció per al curs 2008/09 ja és oberta i es pot fer a través d’aquest web (botó de Preinscripció a la part superior dreta de la pantalla).