Vine al CITM FEST! Veuràs una mostra dels millors treballs del curs

El CITM FEST és una exposició de treballs d’alumnes del Graduat en Multimèdia i del Graduat en Fotografia i Creació Digital, durant la qual els estudiants expliquen i mostren als assistents les millors fotografies, vídeos, webs, animacions i videojocs que s’han desenvolupat durant el curs.

La idea va néixer fa dos anys arrel de l’excepcional acollida que reben les produccions del estudiants del CITM pel seu excel·lent nivell creatiu i tecnològic, referent a nivell internacional.

El CITM FEST està dirigit a empreses i professionals del sector de les tecnologies multimèdia i de la creació digital, als nous estudiants que es matricularan de primer curs d’aquí a uns dies, a les famílies dels nostres alumnes, als usuaris de la nostra web i al públic en general. Tothom hi és benvingut!

Divendres, 6 de juny de 2008
De 18h a 20h

LLOC
Sala d’actes de l’Edifici Vèrtex
Campus Nord de la UPC
Pl. Eusebi Güell, 6

Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 739 83 12.