El disseny de l’alumne del Grau en Multimèdia Daniel Lorenzo serà portada del nou fulletó del CITM

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ha convocat la primera edició del concurs Portada Fulletó CITM, adreçat a tots els alumnes matriculats durant aquest curs acadèmic al CITM. La finalitat d’aquest concurs és que els mateixos alumnes creïn les propostes de disseny que protagonitzaran la portada i la contraportada del nou fulletó informatiu del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia.

Daniel_LorenzoEl concurs ha estat obert a la participació de tots els estudiants del CITM matriculats durant el curs 2015-2016 en les tres titulacions de Grau del centre: Grau en Multimèdia, Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs i Grau en Fotografia i Creació Digital. Des de l’inici de les inscripcions, el 29 de setembre, es van registrar 37 alumnes, que han presentat 14 propostes de disseny, de les quals l’escollida ha estat la presentada per l’alumne de 4t curs del Grau en Multimèdia Daniel Lorenzo. El disseny guanyador ha estat seleccionat per un jurat format pels professors del CITM i personal de la Fundació Politècnica de Catalunya. A més de veure el seu disseny il·lustrant la portada del fulletó del CITM, Daniel Lorenzo s’endurà com a premi un iPad mini WiFi 2 de 32GB.

iPad_2

Gràcies a tots els alumnes per la vostra participació i felicitats a Daniel Lorenzo per aquest premi!