L’Institut Verge de la Salut de Sant Feliu de Llobregat participa en un taller de videojocs al CITM

30 alumnes de primer i segon curs de batxillerat tecnològic de l’Institut Verge de la Salut de Sant Feliu de Llobregat van visitar el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia per participar en el taller “Personalitza el teu propi videojoc”, realitzat per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Taller videojocsAquesta activitat forma part del programa educatiu i d’orientació universitària de l’Ajuntament de Barcelona per apropar els centres de recerca, laboratoris i universitats a l’educació secundària. El programa té com a objectiu que els estudiants de batxillerat tecnològic i científic coneguin les sortides professionals que poden trobar-se en l’àmbit de la ciència i les noves tecnologies.

Si t’agradaria que el teu institut també participi en un taller al nostre centre, no dubtis en contactar amb nosaltres!