L’Institut Verge de la Salut de Sant Feliu de Llobregat participa en un taller de videojocs al CITM

30 alumnes de primer i segon curs de batxillerat tecnològic de l’Institut Verge de la Salut de Sant Feliu de Llobregat van visitar el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia per participar en el taller “Personalitza el teu propi videojoc”, realitzat per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Taller videojocsAquesta activitat forma part del programa educatiu i d’orientació universitària de l’Ajuntament de Barcelona per apropar els centres de recerca, laboratoris i universitats a l’educació secundària. El programa té com a objectiu que els estudiants de batxillerat tecnològic i científic coneguin les sortides professionals que poden trobar-se en l’àmbit de la ciència i les noves tecnologies.

Si t’agradaria que el teu institut també participi en un taller al nostre centre, no dubtis en contactar amb nosaltres!

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb