El graduat en Multimèdia al CITM Xavi Serra s’endú dos premis a la GameJam organitzada per King

Xavi Serra, exalumne del Grau en Multimèdia al CITM, s’ha endut els premis King 2015 Gamejam Award i el King UX Design Award en la primera GameJam organitzada per King a Barcelona. Xavi Serra ha anat especialitzant-se en el món dels videojocs: ja ha treballat en empreses tan punteres com Zitro i Cirsa i ara es prepara per a donar el salt a Silicon Valley,

Xavi_SerraDesenvolupadors, programadors, artistes i altres perfils vinculats a la creació de videojocs van participar a les instal·lacions de King Barcelona, durant el cap de setmana del 7 i 8 de novembre, en la primera GameJam organitzada per aquesta companyia líder en videojocs a Barcelona. L’objectiu de la GameJam és que els  participants comparteixin la passió pels videojocs i siguin capaços de posar-se a prova per fer realitat un joc en dos dies, d’una manera creativa i col·laborativa. La GameJam de King era competitiva i proposava set premis en joc: King 2015 GameJam Award, King Creativity Award, King Fun Award, King UX Design Award, King Art Award, King Barcelona Award i Thank you for Trying Award.

Els guanyadors i els resultats dels jocs creats durant el concurs es van fer públics el dia 13 de novembre a la King GameJam Awards Ceremony. Exalumnes del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School també hi van participar i es van endur tres premis del concurs.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb