El graduat en Multimèdia al CITM Xavi Serra s’endú dos premis a la GameJam organitzada per King

Xavi Serra, exalumne del Grau en Multimèdia al CITM, s’ha endut els premis King 2015 Gamejam Award i el King UX Design Award en la primera GameJam organitzada per King a Barcelona. Xavi Serra ha anat especialitzant-se en el món dels videojocs: ja ha treballat en empreses tan punteres com Zitro i Cirsa i ara es prepara per a donar el salt a Silicon Valley,

Xavi_SerraDesenvolupadors, programadors, artistes i altres perfils vinculats a la creació de videojocs van participar a les instal·lacions de King Barcelona, durant el cap de setmana del 7 i 8 de novembre, en la primera GameJam organitzada per aquesta companyia líder en videojocs a Barcelona. L’objectiu de la GameJam és que els  participants comparteixin la passió pels videojocs i siguin capaços de posar-se a prova per fer realitat un joc en dos dies, d’una manera creativa i col·laborativa. La GameJam de King era competitiva i proposava set premis en joc: King 2015 GameJam Award, King Creativity Award, King Fun Award, King UX Design Award, King Art Award, King Barcelona Award i Thank you for Trying Award.

Els guanyadors i els resultats dels jocs creats durant el concurs es van fer públics el dia 13 de novembre a la King GameJam Awards Ceremony. Exalumnes del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School també hi van participar i es van endur tres premis del concurs.