El fotògraf especialitzat en arquitectura i professor del CITM Iñigo Bujedo presenta l’exposició Proyecto Bilbao. Arquitectura Cotidiana

L’exposició “Proyecto Bilbao. Arquitectura Cotidiana” proposa dur l’espai de la ciutadania al museu. El cas de la transformació urbana de Bilbao en els darrers 10 anys mostra una ciutat que ha sabut créixer més enllà de l’edifici: la reconquesta ciutadana demostra que són les persones les que fan bategar un espai, les que donen vida al seu entorn més directe.

Íñigo Bujedo és fotogràf documentalista i d’arquitectura i interiors. L’any 2006 el seu treball sobre Barcelona va estar seleccionat pel departament d’urbanisme del LSE (London School of Economics) per ser exhibit a la X Biennal d’Arquitectura de Venècia. L’any 2011 va viatjar a Brasil per encàrrec de l’Architectural Association de Londres per realitzar un treball documental de l’obra de l’arquitecta Lina Bo Bardi que es va exposar a Londres. Des de 2003 resideix a Barcelona, on compagina el seu treball personal com a fotògraf d’arquitectura i docent en l’àmbit universitari.

L’exposició  es podrá visitar fins el dia 13 de gener de 2013 a l’espai Alhóndiga Bilbao.

Més informació:

Exposició: “Proyecto Bilbao. Arquitectura Cotidiana”