Estudiants de totes les universitats, entre ells alumnes del CITM, entrevisten per a El Punt/Avui els candidats a les eleccions en una experiència sense precedents

Laia Turmo i Jordi Capell, estudiants de 4t curs del Grau en Multimèdia i del Grau en Fotografia i Creació Digital, respectivament, han participat com a alumnes del CITM en aquesta iniciativa. En el seu cas, van entrevistar el candidat de CIU i president de la Generalitat Artur Mas, en una visita al Palau de la Generalitat. Formaven part de d’un grup de vint-i-quatre estudiants de dotze universitats (dos de cada una): la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la UdL, la UdG, la URV, la URL, la UOC, la UVic, la UIC i la UAO.

En aquestes trobades, on han participat prop de 200 estudiants, va quedar palesa la seva preocupació pel futur i les polítiques que els hi afecten. Qüestions com les relacions entre Espanya i Catalunya, la situació social i econòmica del país o, en un terreny més proper, les polítiques universitàries i el preu de les taxes, van ser alguns dels temes plantejats, tots ells consensuats de forma lliure pels estudiants de cada grup, tot cercant l’agilitat i la crítica suficients en cada intervenció.

Publicació i emissió de les entrevistes

El Punt Avui i la Xarxa de Televisions Locals han arribat a un acord perquè una quinzena de televisions locals del país emetin la pràctica totalitat de les entrevistes el mateix dia que el diari les haurà publicat en l’edició en paper. L’entrevista a Artur Mas on hi van participar els alumnes del CITM sortirà publicada el divendres 23 de novembre de 2012.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb