Estudiants de totes les universitats, entre ells alumnes del CITM, entrevisten per a El Punt/Avui els candidats a les eleccions en una experiència sense precedents

Laia Turmo i Jordi Capell, estudiants de 4t curs del Grau en Multimèdia i del Grau en Fotografia i Creació Digital, respectivament, han participat com a alumnes del CITM en aquesta iniciativa. En el seu cas, van entrevistar el candidat de CIU i president de la Generalitat Artur Mas, en una visita al Palau de la Generalitat. Formaven part de d’un grup de vint-i-quatre estudiants de dotze universitats (dos de cada una): la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la UdL, la UdG, la URV, la URL, la UOC, la UVic, la UIC i la UAO.

En aquestes trobades, on han participat prop de 200 estudiants, va quedar palesa la seva preocupació pel futur i les polítiques que els hi afecten. Qüestions com les relacions entre Espanya i Catalunya, la situació social i econòmica del país o, en un terreny més proper, les polítiques universitàries i el preu de les taxes, van ser alguns dels temes plantejats, tots ells consensuats de forma lliure pels estudiants de cada grup, tot cercant l’agilitat i la crítica suficients en cada intervenció.

Publicació i emissió de les entrevistes

El Punt Avui i la Xarxa de Televisions Locals han arribat a un acord perquè una quinzena de televisions locals del país emetin la pràctica totalitat de les entrevistes el mateix dia que el diari les haurà publicat en l’edició en paper. L’entrevista a Artur Mas on hi van participar els alumnes del CITM sortirà publicada el divendres 23 de novembre de 2012.