L’alumna del CITM Nerea Vilalta gaudirà aquest any del conveni de cooperació educativa amb el Gran Teatre del Liceu

L’òpera “La força del destí” de Giuseppe Verdi, que s’ha representat durant el mes d’octubre al teatre, és un drama romàntic ple d’escenes de gran lirisme i refinament que s’alternen amb paisatges còmics i satírics. Una essència única que ha sabut captar molt bé l’alumna Nerea Vilalta, amb un gran treball de gestió del color, així com un espectacular equilibri entre llums i ombres en les fotografies presentades.

Gràcies al conveni de col·laboració entre el CITM/UPC i el Liceu, un alumne/a del tercer o quart curs del Grau en Fotografia i Creació Digital es becat anualment per fotografiar els assajos generals de les òperes que es desenvolupen durant la temporada del Gran Teatre. Amb aquesta, es compleixen ja amb èxit 18 edicions d’aquest conveni de cooperació educativa entre ambdues institucions.