El graduat en Multimèdia Sergi Juárez crea l’app educativa Childcare On

Sergi Juárez, graduat en Multimèdia al CITM, actualment treballa com a dissenyador d’ aplicacions multimèdia. Com a projecte propi, ha creat amb la seva companya Tania Rodríguez Childcare On, una plataforma educativa mòbil per a la gestió, comunicació i connexió en temps real entre pares, educadors i responsables de guarderies i escoles infantils.

AppChildcareAquesta app disposa d’un espai personal on es pot accedir a informació específica de cada alumne, és a dir, els seus menjars, biberons, temps de descans, activitats…També inclou una eina tipus whatsapp per a poder intercanviar observacions entre pares i educadors. A més a més de l’espai personal, també hi ha un apartat per a les comunicacions o circulars generals, per a publicar fotos, per a la programació i horaris, per als menús i, evidentment, per a temes de salut.

ChildcareAquesta original e innovadora plataforma educativa ha estat escollida, en el marc del programa Inicia XII d’Emprenedoria de l’Ajuntament de Barcelona, com la millor iniciativa educativa. Fins ara  ja s’ha implantat a Madrid, Toledo, Guadalajara amb èxit i, amb el mateix resultat a Catalunya.

L’aplicació té versions en català, castellà i també amb anglès. Es pot descarregar posant-se en contacte amb l’ empresa i està disponible per a mòbil i tablet, amb els sistemes Android i iOS.

Més informació:

App Childcare On

Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn33Share on Facebook0

4 thoughts on “El graduat en Multimèdia Sergi Juárez crea l’app educativa Childcare On

1. Seguiremos Innovando para llevar la tecnología a las aulas de Educación Infantil y facilitar el día a día de los padres!! #Padres #Educadores #Tecnología

2. Quina bona idea, felicitats als creadors! Desitjant tenir-la al meu mòbil. M’anirà genial per coordinar-me amb el meu ex i els avis. Gràcies! ❤️

• Sí, segur que l’app ajudarà a la gestió i comunicació entre pares, familiars i educadors del centre. Des del CITM li desitgem molts èxits a l’app Childcare On.

Salutacions,

Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb