El grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs en anglès, entre els graus de nova creació que omplen matrícula

El grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM que s’imparteix en anglès a Barcelona és una de titulacions de nova creació que va omplir places de matrícula al mes de juliol. Entre l’oferta de dotze graus universitaris que s’han estrenat aquest curs, es tracta d’un dels que ha comptat amb més bona acollida per part de l’alumnat.

videojocsLa demanda de les titulacions vinculades a la creació de videojocs segueix tenint una fantàstica acollida pels joves talents que volen formar-se en aquest àmbit. I és que el CITM ha adjudicat les 30 places del nou grau que imparteix a Barcelona en anglès, a banda d’omplir les 40 places que ofertava del grau en Videojocs a Terrassa. Mitjans de comunicació com Un Portal, el web d’educació superior a Catalunya, expliquen l’èxit de la nova titulació en videojocs a la seva notícia “Els nous graus que triomfen”.

Televisió de Catalunya (TV3) també se’n fa ressò de la creació del nou Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (100% en anglès) amb el reportatge “S’incorporen dotze nous graus universitaris”, en el qual hi sortia una petita entrevista a l’alumne Marc Torres i al director acadèmic del Grau i director del CITM, Jesús Alonso.