Primer coworking del curs amb alumnes de videojocs del CITM

El passat 30 de setembre es va realitzar el primer coworking del curs al plató del CITM, amb la participació de més de 80 alumnes.  Estudiants del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, amb el suport d’ alumnes del Grau en Fotografia i Creació Digital, varen presentar les seves propostes per participar al Concurs del Millor Videojoc del 2015, organitzat per la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu d’aquest concurs és seleccionar i premiar amb 6.000 € el millor videojoc relacionat amb les commemoracions del 2015. Aquest videojoc ha de ser creat i desenvolupat per alumnes de grau, màster, o postgrau de les universitats catalanes que imparteixen estudis de creació de videojocs, ensenyament artístic o aplicacions multimèdia.

Plató CITM

En aquest primer coworking del curs, els alumnes del CITM van presentar els treballs que presentaran a concurs, amb una exposició detallada dels seus respectius projectes. Rubén Gonzalo, Daniel Triviño, Jordi Martínez, Cinta Coll i Diego Cardoso varen presentar el videojoc “L’aventura màgica d’Ausiàs Dalmau i el Llibre del Temps”. L’ alumne Jan Daniel Naftanaila va ensenyar una mostra del seu treball “En Busca de la Llibertat” i els alumnes David Hernández, Marc Garrigó. Mark Houdini i Ferran Benavente ens varen fer una demostració del seu projecte “Ultramar”.

Coworking AlumnesEl CITM és el centre docent amb més participants en aquest certamen. Pots consultar més detalls en la notícia sobre les participacions dels alumnes del CITM al premi Millor Videojoc 2015 de la Generalitat de Catalunya que vam publicar recentment al nostre blog. Entre novembre i desembre de 2015 coneixerem qui s’endú el premi al millor videojoc, dotat amb 6.000€, i el reconeixement als videojocs finalistes.

El coworking, que va comptar amb el suport del director del Centre Jesús Alonso i la professora Gabriela Zuñiga, va permetre als alumnes presentar les seves propostes davant dels seus companys i respondre a les inquietuds dels aproximadament 80 estudiants que hi varen participar.