Míriam Lozano, alumna del CITM, aconsegueix un gran reconeixement pel seu treball al Gran Teatre del Liceu

L’alumna del Grau en Fotografia i Creació Digital que aquest passat curs va fotografiar la temporada operística del Gran Teatre del Liceu ha aconseguit despertar l’interès tant del món professional com de l’àmbit docent per la qualitat del seu treball. Míriam Lozano ha realitzat les fotografies de les 8 obres que completaven la temporada operística del Gran teatre del Liceu 2014-2015: La Traviata, Maria Stuarda, Voce in Off, Norma, Siegfried, Cosi fan Tutte, Carmen i Don Pasquale. El treball de la jove dóna continuïtat a la 20ena edició del conveni de col·laboració entre el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC i el Gran Teatre del Liceu.

Miriam LozanoEl treball de Míriam ha destacat per a la seva sensibilitat poètica lligada també a una gran exigència tècnica. Les seves fotografies produeixen una sensació de viure un moment decisiu en el transcurs dels diferents drames que es representen en el popular Teatre de la Rambla de Barcelona, un teatre dedicat històricament a l’ òpera, creat el 1847 i que ha mantingut al llarg dels anys la seva funció de centre cultural i artístic.

LiceuGràcies al conveni de col·laboració entre el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia i el Gran Teatre del Liceu, un alumne/a del tercer o quart curs del Grau en Fotografia i Creació Digital es becat anualment per fotografiar els assajos generals de les òperes que es desenvolupen durant la temporada del Gran Teatre.