Entrevista a Sisco Vallverdú, vicerector de la UPC, sobre el Grau en Videojocs

El portal Barcelona Dot entrevista a Sisco Vallverdú, vicerector de Política Universitària de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) sobre el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, que es va posar en marxa el curs passat.

Vallverdú fa una valoració molt positiva sobre el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, ara que es compleix un any de la seva creació, la col·laboració de les principals empreses del sector i l’evolució en nombre de places i la nota de tall. L’èxit de la formació ha quedat palès amb la creació, aquest nou curs 2015-2016, d’un nou grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs que s’imparteix a Barcelona 100% en anglès.

No et perdis l’entrevista a Sisco Vallverdú al portal de Barcelona Dot.

Videojocs Sisco Vallverdú

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb