El CITM prepara una gran festa de graduació per al 6 de novembre

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia està ultimant els preparatius per a l’acte de graduació que reunirà graduats, professors, familiars i amics del CITM el proper 6 de novembre.  Serà una celebració per compartir tots junts la il·lusió per la nova etapa personal i professional que inicien els graduats i graduades del CITM.  L’acte es realitzarà el 6 de novembre, a les 17.30h, a l’Auditori Municipal de Terrassa (Passeig Ernest Lluch 1, Terrassa).

CITM GraduacioEn aquest acte, alguns graduats del CITM compartiran les seves experiències i el seu recorregut professional a partir del seu pas pel centre. Els alumnes que s’han finalitzat els seus estudis aquest any presentaran també els seus treballs finals de grau i des de la direcció del CITM s’atorgarà un reconeixement als estudiants dels graus. Ja per finalitzar, hi haurà un pica-pica de comiat per tots els assistents.

A més a més, la festa de graduació estarà amenitzada per un grup de música rock en directe i moltes sorpreses!

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

2 thoughts on “El CITM prepara una gran festa de graduació per al 6 de novembre

1. Ya lo podriaís haber hecho antes cuando aún eramos estudiantes del Citm no ahora, a buenas horas, mi generación no tubo graduación ni nada.

2. ¡Hola Ana! Gracias por hacernos llegar tu comentario. La fiesta de graduación es una iniciativa nueva de este año, pero está abierta también para ex alumnos de otras promociones. ¡Estás invitada, te esperamos!

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb