El professor del CITM Toni Bover participa com a expert en CGI al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)

El professor del CITM Toni Bover hi va participar activament en representació del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC en l’acte de presentació que la prestigiosa productora EGM va realitzar al CCCB per exposar el seu treball en tècniques computer-generated imagery (CGI) i la seva aplicació al camp publicitari.
EGMEn aquest esdeveniment, el director d’EGM, Enric Galvé, va posar l’ accent en la influència cada vegada major que tenen les tecnologies CGI en la comunicació publicitària. El cap de comunicació de l’ empresa SEAT, present també en el debat, va exposar el ventall de possibilitats que en el seu moment es vàren obrir per a la companyia al treballar amb aquesta tecnologia que presenta els diferents models de SEAT. A més a més, va manifestar que la companyia apostarà en un futur per aquestes tecnologies, tot explorant les possibilitats de les darreres produccions vinculades al vídeo i a l’animació 3D.

EGMToni Bover, per a la seva banda, va exposar el paper que juga l’ universitat en aquest engranatge. Les tecnologies CGI tenen un pes destacat en la formació de grau i postgrau del CITM i va un fer repàs de la col·laboració del centre amb EGM, una sinergia que ha provocat que un ventall d’ alumnes, de diferents promocions, hagin anat entrant amb la mateixa productora per traslladar el seu coneixement al món empresarial. Ara mateix a la plantilla EGM hi ha diversos ex-alumnes del CITM. A més a més, la vinculació es consolida amb la incorporació d’un altre professor del CITM, Joan Guasch, com a director de la producció audiovisual d’EGM. Precisament, Joan Guasch va exposar les línies de treball de l’empresa, així com un tast del nous projectes dels serveis CGI.

L’ acte anava dirigit principalment a agències de publicitat, empreses de comunicació i productores vinculades al món de la imatge.

Els postgraus del CITM en Postproducció. Motion Graphics i Visual Effects i L’espai virtual: de la fotografia a la realitat augmentada aprofundeixen en aquestes tecnologies d’imatge generada per ordinador i les seves aplicacions en diferents àmbits.