El rector de la UPC visita el CITM per impulsar la nova àrea de videojocs

L’acte va comptar amb la participació d’Enric Fossas, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Francesc Vallverdú, vicerector de Política Universitària de la UPC i Ignasi del Río, director de la Fundació Politècnica de Catalunya.

A la sessió també va participar Juan Antonio Gallardo, vicepresident del Consell Universitari de Terrassa i regidor delegat d’Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa i Diana Cayuela Marin, delegada del rector pel Desenvolupament i la Transferència del Coneixement i delegada del rector al Campus UPC Terrassa, així com professors del mateix campus i tot l’equip docent i personal d’administració del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).Jesús Alonso va centrar l’acte en explicar la seva experiència docent en l’àmbit dels videojocs i quina és la seva visió com a responsable d’aquesta àrea: una formació necessàriament “vinculada a l’empresa” i connectada als reptes que demanda un sector que no para de créixer. El nou responsable de l’àrea de videojocs de la UPC també va fer una breu explicació de la revolució del sector en els darrers anys i el paper que juga Barcelona com a hub del social gaming.