Wayra, una iniciativa de Telefónica per donar suport a startups, busca el talent dels alumnes del CITM

Wayra, que significa vent en llengua quechua, s’obre a qualsevol equip innovador que presenti una solució, una idea de negoci, un disseny o un projecte relacionat amb l’àmbit de les tecnologies digitals i multimèdia. Té vocació d’accelerar i impulsar start-ups tecnològiques en tots aquells països en què Telefònica hi està present, tot oferint-los finançament, suport tecnològic i orientació en el desenvolupament d’aquests projectes.

Tal com va explicar el seu director general a la conferència de presentació al CITM, els alumnes o graduats del CITM que tinguin algun projecte professional vinculat al sector TIC i vulguin impulsar-lo, poden presentar la seva proposta a Wayra, que en farà una selecció. Els projectes escollits reben un pla de desenvolupament a mida i una inversió de fins a 40.000€, a canvi d’entre un 7% i un 10% en la seva participació, accés als recursos d’experiència tècnica i de gestió de Telefònica i un lloc físic des d’on treballar físicament, entre molts altres serveis.

Més informació: Wayra

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb