No et perdis les activitats de dinamització del CITM al Saló de l’Ensenyament 2014

Tots aquells estudiants que s’hi apropin a l’àrea del CITM podran conèixer el centre a través de la partipació activa en tres activitats: Entra en la 4a dimensió, un viatge en el temps i l’espai en el qual descobriràs les possibilitats creatives de les noves tecnologies de la imatge, gràcies a la conjunció de la tècnica Time Lapse i la creació d’Imatges Generades per Computadora (Computer-Generated Imagery – CGI). La segona de les activitats, Viu la revolució de la Realitat Virtual, et permetrà gaudir de la màgia de la realitat virtual i l’entreteniment digital amb les noves ulleres Oculus Rift. Els videojocs seran els protagonistes de la tercera activitat, en la qual podràs jugar amb els jocs creats per ex-alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School. Podràs veure en directe com es dissenyen i desenvolupen videojocs a través d’una experiència real.

Totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Fotografia i Creació Digital, el Grau en Multimèdia i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, així com dels postgraus d’especialització, rebran atenció personalitzada a l’espai informatiu annex a l’àrea de dinamització.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb