El videojoc creat al CITM ‘Dune: Fremen’s Rising’, present al Saló del Gaming 2022

Aquest cap de setmana, en concret els dies 3 i 4 de desembre, tindrà lloc a La Farga de L’Hospitalet de Llobregat el Saló del Gaming (SAGA), una trobada de professionals i aficionats al videojoc impulsat per la Plataforma per la Llengua amb l’objectiu de visibilitzar i promocionar els videojocs en llengua catalana.

El CITM ha posat a disposició de l’estudiantat un nombre limitat d’entrades gratuïtes, que s’atorgaran per ordre d’inscripció rigorós. També es podran comprar a la pàgina web de l’esdeveniment. El CITM participarà mostrant al seu estand físic el videojoc Dune: Fremen’s Rising, desenvolupat per estudiants del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Dune: Fremen’s Rising és un videojoc creat en el marc de l’assignatura de Projecte III (curs 2021-2022). El jugador es posarà a la pell de Paul Atreides i haurà d’alliberar Arrakeen del jou dels Harkonnen després que aquests ataquin els Fremen, la seva nova família, que habita els canons i coves del desert. Haurà de distreure, eliminar o atordir els soldats Harkonnen per obrir-se pas, i trobar i eliminar el seu líder, Rabban Harkonnen, un dels cabdills de l’emperador.

A més a més, el dissabte 3 de desembre, a les 19:00 h, Denis Deckoning, l’estudiant que va exercir el rol de productor a Dune: Fremen’s Rising, farà una ponència sobre el procés de creació del videojoc.