Els estudiants del CITM, en segona posició a la hackaton [Not Only Games] de King

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ha estat un dels centres universitaris que han participat durant aquest passat cap de setmana del 11-13 de maig a la [Not Only Games] Jam, una hackaton organitzada per King al Canòdrom de Barcelona. La deliberació del jurat va decidir que el projecte dels estudiants del CITM Laura Ripoll, Jordi Nunes, Guillem Travila i Martí Pinós quedés en segona posició amb 14 punts, darrere de l’equip guanyador del TecnoCampus i abans del grup d’estudiants d’ENTI.

FotoGrup_JamKingEl [Not Only Games] Jam de King ha estat un esdeveniment creatiu i formatiu on s’han trobat estudiants de diferents àmbits per crear, en equips multidisciplinaris, un videojoc durant 48 hores. L’objectiu era explorar, a través del disseny d’un joc, solucions creatives i innovadores que contribueixin a augmentar la diversitat i millorar la inclusió social, en totes les seves àrees, i a construir un món millor. Hi han participat 8 grups d’estudiants de 4 universitats catalanes: la Universitat de Barcelona (ENTI), la Universitat Politècnica de Catalunya (CITM/UPC), la Universitat Pompeu Fabra (TecnoCampus) i La Salle.

Pots veure totes les fotografies de la hackaton en aquesta galeria d’imatges de la [Not Only Games] Jam de King.