Els alumnes del grau en Videojocs testegen projectes de l’acceladora Gamebcn

Alumnes del primer curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM van realitzar una visita a la incubadora Gamebcn. Gamebcn és l’acceleradora de projectes de videojocs de Barcelona que neix per professionalitzar equips de desenvolupament de jocs sorgits, principalment, dels cursos de formació universitària.

Gamebcn2016En aquesta sessió, els alumnes del CITM, juntament amb el professor Pere Torrents, van poder conèixer les instal·lacions, el funcionament del centre i el impuls empresarial dels projectes i, finalment, realitzar un complet testeig real sobre algun dels projectes que s’estan incubant.

GameBcn2016El taller real de testeig sobre aquests projectes tenia com a objectiu apropar els alumnes al món laboral i conèixer les possibilitats que ells mateixos tindran per a desenvolupar el seu propi projecte d’emprenedoria. Aquesta és precisament una de les sortides professionals: donar viabilitat empresarial al projecte de videojocs desenvolupat al llarg dels seus estudis. L’activitat va permetre que els alumnes obtinguessin les tècniques per preparar aquest tipus de sessions de testeig, mentre aportaven un valuós feedback sobre la seva jugabilitat.

La UPC és la universitat que més projectes ha aportat a la incubadora i, amb els treballs generats arran del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, s’espera consolidar aquesta tendència. Aquest activitat reforça un dels valors que impulsen el naixement del grau: la vinculació amb l’entorn empresarial ja des del primer curs d’aquest Grau.