Els alumnes del Grau en Videojocs visiten l’acceladora de projectes Gamebcn

Els alumnes del primer curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) van realitzar una visita a l’incubadora Gamebcn. Gamebcn és l’acceleradora de projectes de videojocs de Barcelona, que neix per professionalitzar equips de desenvolupament de jocs sorgits, principalment, dels cursos de formació universitària. En la sessió van poder conèixer les instal·lacions, el funcionament per al impuls empresarial dels projectes i, finalment, realitzar un complet testeig real sobre vuit projectes que s’estan incubant des del centre.

GamebcnEl taller real de testeig sobre els 8 projectes tenia com a objectiu apropar els alumnes al món laboral i conèixer les possibilitats que tenen els alumnes per desenvolupar el seu propi projecte d’emprenedoria, una dels sortides que tenen per donar viabilitat empresarial al seu projecte de videojocs desenvolupat al llarg dels seus estudis. L’activitat va permetre que els alumnes obtinguessin les tècniques per preparar aquest tipus de sessions de testeig, mentre que aportaven un valuós feedback sobre la seva jugabilitat.

Visita Gamebcn Dels 8 projectes testejats, 3 estan desenvolupats per grups d’exalumnes de l’oferta de màster de la UPC en Videojocs, Animació i Art Digital. La UPC és la universitat que més ha aportat a la incubadora i, amb els projectes generats arran del Grau en Creació Disseny i Desenvolupament de Videojocs, s’espera consolidar aquesta tendència. Aquest activitat reforça un dels valors que impulsen el naixement del grau: la vinculació amb l’entorn empresarial, ja des del primer curs d’aquest Grau.