Guanya una matrícula al postgrau en Postproducció Avançada del CITM amb el concurs de vídeo Biomedicine

Biopol’H, la Universitat de Barcelona i l’Hospital Universitari de Bellvitge organitzen el Primer Concurs de Vídeo Biomèdic, el BiomediCine 2012. El concurs pretén impulsar la producció de cinema i vídeo per a la investigació, l’ensenyament i la divulgació de les ciències de la salut, així com contribuir a millorar la qualitat de les produccions i fomentar la cooperació institucional.

Es podran presentar reportatges, documentals, entrevistes i testimonis, ficció…Sempre i quan el seu contingut estigui relacionat amb les ciències de la salut. El termini de presentació d’inscripcions i enviament de material finalitzarà el 3 de desembre de 2012.

Els guanyadors del concurs tindran opció a realitzar un curs d’audiovisual a decidir a l’Escola de Mitjans Audiovisuals (EMAV), optar a la matrícula gratuïta del postgrau en Postproducció Avançada del CITM per al curs 2013-2014 i guanyar dos premis de 500 i 200 euros.

BiomediCine és un dels projectes guanyadors de la Convocatòria d’Ajuts 2012 de la FECYT  (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) per al Programa de Cultura Científica i de la Innovació.

Més informació:

Bases del Concurs Biomedicine 2012