Guanya una matrícula al postgrau en Postproducció Avançada del CITM amb el concurs de vídeo Biomedicine

Biopol’H, la Universitat de Barcelona i l’Hospital Universitari de Bellvitge organitzen el Primer Concurs de Vídeo Biomèdic, el BiomediCine 2012. El concurs pretén impulsar la producció de cinema i vídeo per a la investigació, l’ensenyament i la divulgació de les ciències de la salut, així com contribuir a millorar la qualitat de les produccions i fomentar la cooperació institucional.

Es podran presentar reportatges, documentals, entrevistes i testimonis, ficció…Sempre i quan el seu contingut estigui relacionat amb les ciències de la salut. El termini de presentació d’inscripcions i enviament de material finalitzarà el 3 de desembre de 2012.

Els guanyadors del concurs tindran opció a realitzar un curs d’audiovisual a decidir a l’Escola de Mitjans Audiovisuals (EMAV), optar a la matrícula gratuïta del postgrau en Postproducció Avançada del CITM per al curs 2013-2014 i guanyar dos premis de 500 i 200 euros.

BiomediCine és un dels projectes guanyadors de la Convocatòria d’Ajuts 2012 de la FECYT  (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) per al Programa de Cultura Científica i de la Innovació.

Més informació:

Bases del Concurs Biomedicine 2012

Web de Biopol’H

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb