L’alumne del Grau en Fotografia del CITM Ángel Almendros, seleccionat als prestigiosos premis LUX 2012

Considerats com els Goya dins el món de la fotografia professional, aquest any es premis LUX s’han consolidat com un referent al rebre més de 1.900 obres inscrites de fotògrafs de 14 comunitats autònomes diferents. Ser finalista d’uns premis d’aquesta categoria ja pot considerar-se un autèntic èxit, doncs la qualitat dels treballs presentats és molt elevada en totes les seves categories.

El treball d‘Ángel Almendros està inspirat en l’obra del gran mestre Edward Weston i ha estat elaborat en el marc de l’assignatura PBL 4, en un mòdul que porta per títol: “Simulació, amb tecnologia actual, de les imatges generades per un determinat autor de la història de la fotografia”. El professor coordinador d’aquesta assignatura és Carles Mitjà.

El fet d’haver estat seleccionat per a optar al premi comporta també que el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)  pugui tenir una menció com a centre de formació.

Més informació:

Premis LUX 2012