‘I Need Love’, un curt d’estudiants del Grau en Animació, seleccionat al Festival Mecal

El curtmetratge I Need Love, realitzat pels alumnes del grau en Disseny, Animació i Art Digital del CITM Judith Aránega, Miki Gual, Josep Picón i Saile Wu, ha estat seleccionat com a finalista dels premis Plançó. Aquerst és un concurs obert als estudiants de les escoles i universitats catalanes d’animació que està inclòs dins de la 21 edició del Mecal, el Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona.

INeedLoveLa projecció de les peces finalistes d’aquest concurs es farà demà divendres 12 d’abril, a les 18h,  a la Sala d’Actes de l’Arts Santa Mònica de Barcelona.

El públic assistent triarà el premi al “Millor Curt”, que consistirà en el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per a la pròxima edició del 3D Wire, a l’octubre de 2019. Posteriorment, tindrà lloc una trobada de networking entre estudiants i professionals de l’animació.

Us esperem!

I aquí podeu veure el curtmetratge I Need Love:

INeedLove