Reviu la diversió de les activitats del CITM al Saló de l’Ensenyament 2019!

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va tornar a ser el protagonista de les activitats de l’Aula Multimèdia del Saló de l’Ensenyament 2019, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya. L’activitat estrella d’aquest any va ser UPC Virtual Riders, una frenètica carrera de motos en realitat virtual que va despertar l’interès dels centenars de joves i famílies que s’hi van apropar.

CITM_SaloA més a més, l’estand del CITM va tornar a disposar d’una zona de videojocs amb una màquina arcade, un espai per gaudir amb una experiència retro dels jocs creats per alumnes del CITM.

A l’espai annex a la zona d’activitats, totes aquelles persones interessades en els estudis de grau en animació, multimèdia i videojocs del CITM van rebre atenció personalitzada de la mà de professors, alumnes i l’equip de coordinació del centre.

Ara pots reviure l’experiència del nostre pas pel Saló de l’Ensenyament en aquest vídeo resum. També trobaràs totes les fotografies a la galeria de Flickr.

VÍDEO DEL SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2019

SaloEnsenyament