L’estudiant del CITM Sandra Álvarez, becada pel programa King Women in Games

L’empresa líder del sector dels videojocs King, en col·laboració amb Diversi, presenta un programa de beques per aquest any 2019 que té per objectiu potenciar la participació de les dones en el món dels videojocs. Des dels millors centres formatius d’Europa i Estats Units se seleccionen 15 noies estudiants que estiguin vinculades amb el desenvolupament de videojocs perquè hi participen. En el cas del CITM, la persona escollida ha estat Sandra Álvarez, estudiant de 3r curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Terrassa.

KingGamesAquesta beca li donarà a la Sandra l’oportunitat d’assistir a la Game Developers Conference que es realitza anualment a San Francisco i completar les seves pràctiques professionals com a game developer als estudis de King ubicats a Barcelona.

Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar la presència activa de les dones en l’àmbit de la tecnologia i els videojocs i aspira a proporcionar-los-hi de manera efectiva més i millors oportunitats de fer créixer la seva xarxa, intercanviar idees i facilitar la transició de la vida estudiantil a la vida laboral.

Felicitats, Sandra!

Més informació: