Kai Caire, Elena Fernández i Aamna Noor Syed guanyen la Beca CITM a l’Excel·lència Acadèmica

Kai Caire, Elena Fernández i Aamna Noor Syed són els tres joves estudiants que han rebut la beca CITM a l’excel·lència acadèmica per iniciar els seus estudis al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia aquest curs 2022-2023. Kai Caire Castellsegué comença el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Barcelona, Elena Fernández León el grau en Multimèdia i Aamna Noor Syed Shahzadi inicia el grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Els ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica cobreixen el 100% de l’import de la matrícula de primer curs (6.360 €) i s’adrecen a estudiants que han cursat 2n de batxillerat amb un expedient acadèmic excel·lent. Coneguem-los una mica més!

El Kai Caire és un noi de Sant Sadurní d’Anoia, on va cursar un batxillerat científic-tecnològic, que va acabar amb una excel·lent mitjana de 9,86 i una nota d’admissió del 13,27. Tot i això, triar uns estudis universitaris no li va ser gens fàcil, ja que té innumerables inquietuds i aficions. Per una banda, sent una gran fascinació tant per les ciències i la tecnologia com per les llengües i les diferents cultures (en especial les orientals). Però per l’altra també és una persona molt creativa, que s’expressa artísticament a través del dibuix, el ball, la cuina i manualitats de tota mena. Tanmateix, una cosa que sempre l’ha acompanyat al llarg de la seva vida és una gran passió pels videojocs, per això ha escollit aquest grau. La transversalitat que li ofereix el pla d’estudis és allò que més valora, ja que vol conèixer molts àmbits diferents i adquirir tantes habilitats com sigui possible, per poder trobar l’especialitat que el converteixi en la millor versió de si mateix.

Elena Fernández és una noia de Sant Vicenç dels Horts, on va cursar el batxillerat tecnològic. És una apassionada del dibuix i del disseny, activitats que realitza en el seu temps lliure. La fusió dels àmbits que li agradaven la va portar a escollir el grau en Multimèdia. En un futur, la seva il·lusió és dedicar-se al 3D i efectes especials en produccions audiovisuals. La nota mitjana de batxillerat de l’Elena és 9,43 i la nota d’admissió de 12,81.

Aamna Noor Syed Shahzadi és una noia que ha fet el batxillerat artístic a l’institut Infanta Isabel d’Aragó, amb una mitjana de batxillerat de 9,06 i una nota d’admissió d’11,73. És una noia amb molta iniciativa i passió pel món audiovisual i artístic. En el seu temps lliure es dedica a dissenyar personatges i escriure històries originals. L’apassiona la barreja de mitjans i tècniques per fer animació, per aquesta raó ha escollit estudiar el grau de Disseny, Animació i Art Digital, que li obre la porta a molts àmbits multidisciplinaris. Busca poder entrar a la indústria de l’animació i aprofitar els coneixements que aprendrà de la millor forma possible.

Felicitats per la vostra dedicació i esforç durant els estudis de batxillerat.

Des del CITM, us desitgem una etapa universitària plena d’aprenentatges i èxits!