La propera setmana s’obre la matrícula al CITM per a estudiants de nou accés

Els dies 13, 14 i 15 de juliol el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) obre el seu període de matrícula per a estudiants de nou ingrés. Des de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han creat un procediment especial per a aquests estudiants amb els passos a seguir per formalitzar la matrícula als seus estudis.

citm upcSi ets estudiant de nou accés, cal que llegeixis atentament tots els detalls i segueixis els passos indicats per a la matrícula través de la Guia de Matrícula de Graus per a Estudiants de Nou Ingrés que publica la UPC al seu web.

De tota manera, des de secretaria acadèmica del CITM contactaran telefònicament amb cada alumne admès per indicar-li el dia i l’hora de la seva matrícula. Per qualsevol dubte o aclariment sobre el procés de matrícula al Grau en Multimèdia o al Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM podeu contactar-hi telefònicament a través d’aquests telèfons: 93 114 68 09 o 634 644 707.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb