L’alumna del CITM Laia Tubío realitzarà les fotografies de la nova temporada d’òpera del Gran Teatre del Liceu

En aquesta ocasió, les fotografies corresponen a l’ òpera “Agippina” de Händel. Una obra que inaugura la nova temporada d’ òpera del Liceu i que arriba per primer cop a Barcelona, tres-cents anys després de la seva estrena a Venècia, però amb una estètica contemporània que ens la fa propera i actual.

Gràcies al conveni de col·laboració entre el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC i el Liceu, un alumne/a del tercer o quart curs del Grau en Fotografia i Creació Digital es becat anualment per fotografiar els assajos generals de les òperes que es desenvolupen durant la temporada del Gran Teatre. Amb aquesta, es compleixen 19 edicions d’aquest conveni.

Aquets any, des del CITM, volem agrair la col·laboració especial d’ Aclam Foto, una empresa de Barcelona especialitzada en el lloguer de material fotogràfic i de vídeo DSLR, per la seva cessió de material per al desenvolupament d’aquest conveni de cooperació educativa.