L’alumne del CITM Carlos Sanz guanya el concurs Quality Courses

El vídeo que buscava l’agència en el talent format al CITM era una peça molt vitalista que desperti les ganes de viure noves experiències, conèixer noves ciutats i fer amistats en qualsevol part del món, mentre s’està aprenent un nou idioma. Uns requisits que compleix a la perfecció la proposta presentada per l’alumne Carlos Sanz, que destaca de forma molt gràfica en el fet més “experiencial” que hi ha darrere de marxar a l’estranger i aprendre un nou idioma. De fet, el missatge inicial del vídeo diu que “la millor forma d’aprendre un idioma, és viure un idioma”, i així ho demostren els diferents missatges visuals que hi van apareixent a diferents ciutats del món: Londres, Nova York, Roma o Barcelona.

Felicitats a l’alumne Carlos Sanz!

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb