L’alumne Marc López, premiat al 9è Pitching Audiovisual Universitat-Indústria

El guanyador en la categoria de Noves Tecnologies i Experiències Immersives en la darrera edició del Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, celebrat el passat 17 de novembre, ha estat en Marc López, alumne del grau en Multimèdia del CITM, amb el seu projecte Generative Splatter Painting. Marc rep una dotació econòmica de 2.000 € i una mentoria professional.

Generative Splatter Painting és una exhibició d’art generatiu on els usuaris creen obres d’art amb un estil inspirat en l’essència de Jackson Pollock, i posteriorment reben una còpia d’aquesta creació. Els moviments de l’usuari es converteixen en creacions artístiques úniques creant una experiència creativa molt interessant.

Del 13 al 17 de novembre, el Clúster va organitzar la Setmana del Talent Audiovisual que engloba una sèrie d’activitats adreçades a connectar el nou talent emergent dels centres universitaris en l’àmbit audiovisual amb professionals de tot el sector.

El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria és l’acte central de la Setmana del Talent. Durant tres dies, projectes procedents de treballs de fi de grau i màster de centres universitaris es presenten davant una taula formada per professionals referents en les diferents categories. En aquesta edició 2023, la 9a d’aquesta cita, han participat 35 universitats, 38 projectes, 56 pitchers i 190 empreses de diversos països.

Vídeo del projecte Generative Splatter Painting, de Marc López: