El CITM participa a SAGA, el Saló del Gaming 2023

Els pròxims dies 1, 2 i 3 de desembre tindrà lloc a la Farga de L’Hospitalet una nova edició de SAGA, Saló del Gaming, un esdeveniment promogut per la Plataforma per la Llengua centrat a promoure el videojoc en llengua catalana.

El CITM participarà en l’esdeveniment amb un estand on es mostraran diferents treballs d’alumnes i alumni del Centre:

• Videojocs desenvolupats pels estudiants de Projecte III del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (Terrassa i Barcelona): Guardians of the Galaxy: Battle for the Universe i Guardians of the Galaxy: The Bet.
  • Tràilers de videojocs realitzats pels estudiants de Projecte II del grau en Disseny, Animació i Art Digital.
  • Videojoc Bring Me Back, d’alumni del grau en Multimèdia i del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

El dissabte 2 de desembre, els estudiants Allen Bateman i Biel Rabasa presentaran els processos de creació dels videojocs que van crear juntament amb els seus companys a l’assignatura Projecte III del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. La ponència porta per títol “Creació d’un videojoc amb motor propi a partir de l’univers de Guardians de la Galàxia”, i tindrà lloc a l’Espai Aula a les 17:30 h.

A l’esdeveniment també podreu visitar els estands de diferents estudis de videojocs de Catalunya, així com assistir a altres xerrades i tallers.

Més informació i programa d’activitats:

Saga, Saló del Gaming 2023