L’animador de Walt Disney Isaac Fernández presenta els seus treballs al CITM

L’assignatura d’Animació 3D del grau en Disseny, Animació i Creació Digital va tenir dijous passat un convidat molt especial. Parlem d’Isaac Fernández, animador de personatges per a The Walt Disney Company. Les seves animacions es poden gaudir en pel·lícules com: Encanto, Raya, Frozen 2, Myth, Olaf’s Frozen Adventure, Moana, Inner Workings i Zootopia, entre d’altres. Actualment, està treballant intensament per a la pròxima producció de Disney.

Tot i néixer a Sabadell, des de fa ja uns quants anys viu a Los Ángeles, a prop dels estudis Disney. És per aquest motiu que la conferència per als estudiants del CITM va haver d’impartir-se de manera virtual. En aquesta masterclass, Isaac Fernández va parlar-los de les dinàmiques de treball en uns grans estudis i del nivell de coordinació que es requereix entre tots els animadors que participen en una mateixa producció perquè acabi sortint un resultat tan espectacular com el que veiem en aquestes pel·lícules.

Encarregat de l’animació dels moments més íntims de la pel·lícula Frozen 2, Isaac va compartir amb els alumnes l’alt nivell creatiu i d’intensitat amb què s’elaboren la majoria d’escenes d’una gran producció com aquesta.