Preinscripció universitària oberta fins a l’1 de juliol!

Vols dedicar-te professionalment al teu somni? Tria els graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia! Des del 7 de juny fins a l’1 de juliol de 2022 (ambdós inclosos) podràs fer la preinscripció universitària per estudiar al CITM. Si vols iniciar els estudis de grau en Animació i Art Digital, Multimèdia o Videojocs amb nosaltres és necessari que realitzis aquesta gestió prèvia, un pas indispensable per matricular-te al Centre.

Per formalitzar aquest tràmit de preinscripció, hauràs de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del Portal d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquests són els codis de preinscripció dels graus del CITM:

Pel que fa a les dates de matrícula, seran del 15 al 20 de juliol (ambdós inclosos). Si després de fer la preinscripció has estat assignat a un dels graus oficials del CITM, rebràs un correu electrònic i et trucarem per concretar els detalls de formalització de la matrícula.

De cara a la matrícula del nou curs 2022-2023, el CITM ofereix tres ajuts específics per premiar l’excel·lència acadèmica dels estudiants i que cobriran el 100% de l’import de la matrícula del grau del primer curs. Sol·licita el teu ajut CITM a l’excel·lència acadèmica!

T’esperem al CITM!