Lliurament de la 1a edició dels Premis PÍXEL

La Delegació d’Estudiants del CITM, en col·laboració amb el Centre, va organitzar el dimecres 14 de juny la primera gala de lliurament de premis PÍXEL. Un esdeveniment per posar en valor l’excel·lència de l’estudiantat del CITM i els treballs acadèmics o personals que han desenvolupat al llarg d’aquest curs 2022-2023.

El concurs PÍXEL neix com a forma de reconeixement al gran esforç que ha fet l’estudiantat al llarg del curs i una forma de motivació positiva per seguir millorant i crear un portfoli potent, alhora que busca cohesionar totes les persones que formen part del CITM.

En les setmanes prèvies al lliurament de premis, es van presentar els projectes i posteriorment es van sotmetre a votació per elegir finalment quins treballs es convertien finalment en guanyadors i guanyadores en cadascuna de les 8 categories. Així doncs, els premiats de la primera edició dels premis PÍXEL van ser:

Millor Videojoc

Aquesta categoria premia el treball de creació d’un videojoc complet i funcional, que demostri una narrativa sòlida, una jugabilitat interessant i un estil visual atractiu.

Projecte guanyador: Overboard

Autors: Rubén Quesada, Borja Gómez, Joel Orta, Pau García i Dani Villena, estudiants de 4t curs del grau en Multimèdia.

Millor Curt d’Animació

Aquesta categoria premia la creació d’un curtmetratge d’animació amb una narrativa sòlida, una animació de qualitat i un estil visual atractiu.

Projecte guanyador: Borderline – Hollow Knight

Autora: Mireia Pérez Toribio, estudianta de 1r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Millor Disseny d’Escenari

Aquesta categoria premia l’habilitat en la creació d’un escenari per a diferents entorns, com ara cinema, televisió, teatre o videojocs.

Projecte guanyador: Steampunk Environment

Autors: Jazmin Catrea, Oscar Cerezo, Edurne Espés, Judith Berenguer i Daniel Anter, estudiants de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Millor Disseny Gràfic

Aquesta categoria cerca reconèixer i premiar el treball en l’àmbit del disseny gràfic, mostrant creativitat, habilitats tècniques i capacitat per resoldre problemes en diferents àrees del disseny gràfic.

Projecte guanyador: Exotic Animals Poster

Autor: Unai Laguarta, estudiant de 2n curs del grau en Multimèdia.

Millor Fotografia

Aquesta categoria premia l’habilitat en la captura d’imatges excepcionals i significatives fent servir tècniques fotogràfiques creatives.

Projecte guanyador: Water Colors

Autora: Joana Blasi, estudianta de 2n curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Millor Il·lustració Digital

Aquesta categoria premia l’habilitat i el talent en la creació d’il·lustracions digitals utilitzant eines com ara programari de dibuix, tauleta gràfica i altres mitjans digitals.

Projecte guanyador: Borderline – Hollow Knight

Millor Modelatge 3D de Personatge

Aquesta categoria premia la creació d’un personatge en tres dimensions utilitzant programari de modelatge 3D, demostrant alta qualitat i acabats i habilitats tècniques i artístiques en el procés.

Projecte guanyador: Darth Yoda

Autor: Dani Villena, estudiant de 4t curs del grau en Multimèdia.

Millor Projecte VR

Aquesta categoria premia l’estudiantat que hagi creat experiències virtuals immersives i de qualitat utilitzant la tecnologia de realitat virtual.

Projecte guanyador: City of Tears